رییس ستاد سعید جلیلی در استان بوشهر:

خدا دلهای مردم را به سمت جلیلی هدایت کند/ با پیروزی او، نیروهای انقلاب شادمان و کودکان غزه و سوریه می خندند

دالکی خبر: نشست وحدت روساء و اعضای ستادهای محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در بوشهر برگزار شد.

به گزارش دالکی خبر؛ این نشست یکشنبه شب در مسجد توحید بوشهر برگزار شد و ابراهیم رضایی نماینده دشتستان نیز در آن حضور یافت.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان بوشهر گفت: با توجه به اعلام حمایت ستاد قالیباف از سعید جلیلی در استان بوشهر، ستاد نیروهای جبهه انقلاب اسلامی شکل گرفته و دیگر ستاد جلیلی و قالیبافی وجود ندارد.

روح‌الله اسماعیلی در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: قالیباف، سرباز صدیق انقلاب و مقام معظم رهبری، به همراه ستادهای خود حمایت قاطع خود را از جلیلی اعلام کرده است.

وی بیان کرد: از خداوند می خواهیم روز جمعه دل‌های مردم به سمت داوطلب اصولگرا هدایت شود تا با پیروزی در انتخابات، دل نیروهای انقلاب شادمان و همچنین لبخند رضایت بر لبان کودکان غزه و سوریه بنشیند.

اسماعیلی افزود: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس لشکرها از محورها مختلف حمله می‌کردند و در نقطه‌ای مشترک به هم می‌رسیدند تا برای پیروزی متحد و همدل شوند، امروز نیز جبهه انقلاب برای شکست خط لیبرالی غرب‌گرا متحد شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان بوشهر تصریح کرد: کشور امروز با تفکری روبرو است که در مقطعی هشت ساله کشور را به بدترین شکل ممکن اداره کرده و در مقابل آن، در کمتر از سه سال خدمات ارزنده و ویژه‌ای ارائه شده که کارشناسان به آن اذعان دارند.

اسماعیلی ادامه داد: این دستاوردها بدون تردید به برکت خلوص نیت و ویژگی‌های شخصیتی ابراهیم رئیسی بوده است.