نماینده دشتستان:

پزشکیان انسانی خوب و متشرع است اما تفکرش مردم را فقیرتر می‌کند/ جلیلی را باید به مردم معرفی کنیم

خلیج فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رای به جلیلی رای به دفاع از عزت و استقلال کشور محسوب شده و با توجه به اینکه کشور در مقطعی در هشت سال خوار و ذلیل شده بود، بدون تردید با انتخاب جلیلی این وضعیت تغییر خواهد کرد.

به گزارش خلیج فارس، ابراهیم رضایی در نشست فعالان ستادهای انتخاباتی کاندیداهای جبهه انقلاب در استان بوشهر اظهار کرد:

  • کشور اکنون در یک بزنگاه تاریخی و حساس قرار دارد که سرنوشت آن در جمعه آینده تعیین و در این انتخابات مسیر حرکت انقلاب مشخص می‌شود.
  • کار در ستاد جلیلی کار برای تفکر، اندیشه و گفتمان است و اگر مردم حقیقت را درباره کاندیدای انقلاب بدانند، به جلیلی رو خواهند آورد بنابراین وظیفه اصلی در این هفته جهاد تبیین است؛ هر آنچه است باید به مردم گفته شود تا پیروزی جبهه حق حاصل شود.
  • مسعود پزشکیان انسانی خوب، مسلمان و متشرع است اما آیا قرار است که شخص کشور را اداره کند؟ تفکر وی منجر به فقیرتر شدن مردم و گران شدن چند برابری قیمت بنزین خواهد شد و با روی کار آمدن این تفکر، وضعیت مسکن بدتر شده و خطر گرسنگی مردم را تهدید می‌کند.
  • حامیان طرف مقابل جلیلی برای تخریب حریف خود جریان جلیلی هراسی را راه‌اندازی کرده‌اند، اگر جلیلی مظهر تحجر است، باید این نکته روشن شود که تصویری اشتباه از جلیلی به جامعه دادند پس باید حقیقت به مردم گفته شود؛ اگر جلیلی بیاید، وضعیت تامین مسکن مردم رونق می‌گیرد.
  • در استان بوشهر طرح راه‌آهن قبل از دولت سیزدهم تنها هشت درصد پیشرفت داشت اما با پیگیری شخص رئیس‌جمهور، این طرح راکد فعال شد. آزادراه، بزرگراه و طرح‌های آبرسانی از حوزه‌های قابل توجهی است که در دولت سیزدهم به خوبی مورد توجه قرار گرفته‌ و این مهم در استان بوشهر نیز به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.
  • اعضای ستاد قالیباف نیز در حمایت از جلیلی به خوبی پای کار آمدند و انتظار می رود این گامی به سمت پیروزی باشد.