مردم کلافه از بی تدبیری مسئولان

قطع برق بوشهری ها در گرمای خرماپزان

دالکی خبر: قطع مکرر برق در استان بوشهر مردم را کلافه کرده و نشان می دهد از «اسب زین شده» ای که حامیان دولت قبل گفته بودند تحویل دولت جدید شده، خبری نیست.

به گزارش دالکی خبر؛ این روزها در تابستان داغ و خرماپزان، بوشهری ها شاهد قطع مکرر برق در ساعت های ظهر یا آخر شب هستند.

به دلیل اعلام نشدن برنامه خاموشی ها، مردم ضمن تحمل گرما، نگران خرابی وسایل برقی شان هم می باشند.

با توجه به نوبت بندی آب در استان بوشهر، اگر قطع برق همزمان با ساعت آب باشد، پمپ ها از کار می افتد و امکان ذخیره آب یا انتقال آن به طبقات فراهم نیست که در گرمای هوا قوز بالا قوز می باشد.

بوشهری ها انتظار دارند مسئولان وزارت نیرو گرما و شرجی غیرقابل تحمل این روزهای جنوب کشور خصوصا بوشهر را درک کرده و این مناطق از اعمال خاموشی مستثنی شوند، همچنان که در زمستان می بینیم با شیوه های مختلف از جمله قطع گاز صنایع، تلاش می شود خانه اهالی مناطق سردسیر بدون گاز نماند که تصمیم قابل دفاعی است.

قطعا در این خصوص باید استاندار، نمایندگان استان در مجلس و مدیران شرکت برق مدافع حق و حقوق بوشهری ها باشند و وزارت نیرو را درخصوص مشکلات ناشی از قطع برق توجیه کنند.

البته این وضعیت نشان می دهد شعار پرطمطراق حامیان دولت قبل مبنی بر اینکه «اسب زین شده» تحویل دولت پزشکیان شده سرابی بیش نبوده و ناترازی برق همچنان خودنمایی می کند؛ منتها طی سالیان قبل با اعمال خاموشی بر صنایع و کارخانجات که باعث زیان به این بخش و تعدیل نیروی کار شد، برق خانه ها را روشن نگه داشتند، اما اکنون همان محدودیت های برق صنایع هم دیگر جواب نمی دهد و خاموشی به مشترکان خانگی برگشته است.